duminică, 12 iunie 2016

40 de ani, Raluca! La multi ani!

     


Unii oameni sunt batrani la 18, altii sunt tineri la 90… Timpul este un concept creat de om. (Yoko Ono)

        Probabil eu nu vad schimbarea,  cei din jurul meu vad mai bine anii care se aduna. Si nu am cum, caci in fiecare an de 12 iunie sunt ametita de mirosul teilor si al caprifoiului care se intinde superb pe garduri si raspandeste o mireasma naucitoare. Am acelasi sentiment care ma poarta o vara intreaga, sa zbor, sa rad soarelui, sa port rochite care se misca usor in adierea vantului, sa culeg flori, sa ma odihnesc, sa scriu. Asta inseamna ziua mea, o vara intreaga!
         Anul acesta sunt 40!! Cred ca multi ani ma voi crampona de aceasta varsta, la fel cum multa vreme simteam ca am 35 :)! Ma gandeam de multe ori de ce mie nu-mi plac zilele sarbatorite cu fast, cu multa lume, agitatie si acum imi dau seama, ar dura numai o zi! E prea putin sa te simti special numai o zi! De aceea am decretat si in familie, wkendul Raluca (Cristi, Dragos, David) Anul acesta se comploteaza si se tes surprize. Cristi ma suspecteaza ca i-am tras de limba pe baieti, chiar n-am facut-o, imi place sa mi se faca surprize.
E primul an cand baietii mi-au facut cadou. Au fost singuri la cumparaturi!Am baieti mari!Au sosit cu punga si au inceput sa-mi prezinte: ness, 3 in 1, ciocolata Milka (cu arahide si alune) si tort de inghetata de ciocolata. Toate preferatele mele, ei mandri nevoie mare ca mi-au nimerit gusturile.
      De cadoul barbatilor (la comun), gandit si conceput de Cristi, nu am cuvinte ...un stilou, personalizat. Ador instrumentele de scris, mai ales stilourile!
      Sunt fericita, bucuroasa si multumita pentru tot ce am in jurul meu!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...