duminică, 5 decembrie 2021

40 de zile fără tine

 


O luna de zile fără tine! Îmi vine sa urlu de durere, dor și neputință! Îmi lipsesc atât de mult conversațiile cu tine....de atâtea ori deschid watsapp ul care a încremenit în 1.10.2021

În fiecare dimineață îmi fac cafeaua cu gândul la tine....tu cu cine o bei? Mai ții minte cum ma întrebai " bem și noi o cafea"?

Ma întreb zilnic, oare ne-am spus tot? Nu! Niciodată nu îți ajunge timpul petrecut cu cineva drag! Nu mi-am imaginat ca plecarea ta, va fi asa, brusc! Ca nu va exista un timp înainte de despărțire în care sa ne întâlnim și sa vorbim! Sunt atâtea întrebări nerostite și răspunsuri neprimite! Atâtea "de ce-uri", atâtea și atâtea gânduri nerostite!

40 de zile ....paos, rugăciuni,  lumânări și amintiri! E greu! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...