joi, 26 septembrie 2013

7 ani impreuna!

Cu siguranta nasterea unui copil e un eveniment unic in viata unei mame, a unei familii. Ai sosit in viata noastra intr-o toamna superba...calda si lunga. Voi tine minte toata viata emotia, nerabdarea, frustrarea, durerea si ingrijorarea cu care am asteptat sa te vad si sa te tin pentru prima data in brate. Ai facut ca din aceea clipa viata mea sa se schimbe definitiv, sa gandesc permanent ca alegerile mele te vizeaza direct si pe tine. Ca hotararile mele iti decid si viitorul tau. Alaturi de tine am invatat ce inseamna sa fii pentru prima data mama, parinte. Datorita tie imi reamintesc cum a fost copilaria mea.
Mi-as dori ca fiecare an pe care il petrecem impreuna sa fie plin de clipe fericite sa fii mandru ca suntem parintii tai, iar tu sa fii permanent bogatia de nepreutuit a noastra.
Te iubesc micutule, la fel ca si pe David, enorm!

La multi ani!





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...