marți, 24 septembrie 2013

Dileme

Pana terminam gimnastica ne va fi cuplit de greu. Ieri am iesit la 14 de la scoala, Dragos manca cu viteza melcului in agonie, la 15 am plecat la spital, la 17 am terminat. Am ajuns acasa, am mancat, si joaca o jumatate de ora cu ochii pe ceas, apoi teme.....multe teme:o pagina intreaga cu liniute, care a suferit si o foaie rupta.
 Nu stiu cum e mai bine:sa lasam porcii pe foaie (care ne"distrug fisa, ne va da Frau 4, uite ce urat arata sau lacrimile, ca am rupt foaia si iar o ia de la capat cu toate ca nu facuse decat 3 linii)....Oricum o dam nu iesim bine, deocamdata suntem in dilema!
A urmat o alta jumatate de pagina cu alte liniute si o pagina mare cu colorat. Tema suplimentara a ramas nefacuta, ca la ultimele linii deja capul era pe caiet!

Miercuri au amandoi sedinta cu parintii de la 16. Pe bunica am delegat-o sa mearga cu Dragos la gimnastica, bunicul sta cu David, Cristi la serviciu, eu ma voi invoi o ora, ca am si seral si ma voi imparti sa ajung la amandoi. Ne-ar mai trebui niste clone de bunici, parinti sa ajunga peste tot in acelasi timp.
Bine ca nu avem mai multi copii!

Ieri au sosit si caietele auxiliare...ghiozdanul lui Dragos avea 5 kg. In cazul asta trebuie sa faca sala, forta si sa lasam balta masajul de relaxare si electrozii cu ultrasunete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...