sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Homar

   
 Dragos poate oricand sa devina personaj de roman cu conditia sa ai simtul umorului, altfel ceri trimitere la Obreja.
      Momentan are doua optiuni pentru viitorul lui profesional: sofer de autobuz sau bucatar. Cred ca de la ultima i se trage si urmatoarea idee: la 18 ani isi schimba numele in HOMAR :))))) i se pare ca suna mult mai bine si mai frumos Homar Dragos Mihai. De cand mi-a spus, cu greu ma pot abtine sa nu rad, cand imi amintesc.
    Fiind vacanta si noi, cei care ne apropiem de  schimbarea prefixului ne gandeam cu nostalgie la zapezile de altadata, plecam spre Izvoare, dar sa nu uitam ca suntem alaturi de Dragos....
    " E oribila salopeta, e groasa, eu nu ma pot misca!" Iei pantalonii lui David? Nuuuu, salopeta! "
      Ajungem dupa inca cateva mici maraieli si... Prima cazatura, a doua....mi-am spart capul! :)))) Maaaamaaa spune-mi e stabila gheata? :))))) Se trag ei de cateva ori pe fund pe pojghita de gheata si plecam spre masina. Jur ca pe o distanta de 10 m Dragos isi pierde una din manusi. Ne-am intors,  am cautat, am intors hainele din masina, am miscat masina din loc, manusa nu-i ! 

      E un copil atat de inteligent, dar are o incapatanare fantastica! Cu mine se intelege de minune ca-i dezamorsez toate toanele si radem, cu David e intr-o relatie de toleranta, David fiind mult mai matur si se conduce dupa deviza "pace si armonie in familie"; cu ta-su, e de poveste, ca soarecele si pisica! Au amandoi aceleasi reactii la aceiasi tipuri de stimuli.
      Il rog sa-mi incalzeasca o ceasca cu cafea "cana mea, cu boabe de cafea, pui pe 400, 2 minute si o lingurita de zahar" .
Pleaca, pufaind, zgomote infundate din bucatarie, tipat ascutit "Auuuu! Era sa mor!" Vine cu cafeaua intr-o cana de-a lor cu crocodil :))) bag lingurita, cat zahar ai pus? Recunosc, doua! Ce sa fac? Nu m-am putut  abtine! :)))) Nu am amestecat foarte mult, gust, ma fixeaza cu privirea.... Ei ce zici, asa-i ca-i mai buna mai dulce? E excelenta! Multumesc! 
       Acesta e Dragos! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...