duminică, 31 decembrie 2017

Si timpul se rostogolește....2018!

    
Si timpul se rostogolește asemenea unui ghem de sfoară scăpat din mână...și se deșiră, se deșiră...Așa sunt anii! Ani care se duc repede, ani care ai impresia că nu se mai termină, că se derulează cu încetinitorul ani în care ești spectator, ani in care ești actorul principal.
2017....mai sunt câteva ore și e trecut. Nici nu știu în ce categorie să-l includ, cu plecări și întoarceri sau doar cu plecări...Am călătorit, am vizitat, am cunoscut oameni, am colaborat. Am fost pentru alții, asta am simțit și am vrut. Cred foarte mult că întâlnirea cu oamenii din viața noastră nu este întâmplătoare. Avem de învățat câte o lecție!
      Imi doresc multă sănătate atât pentru mine, cât și pentru toată familia. Simt nevoia să ies din rolul doctoriței Plușica, în care parcă am fost tot anul. Imi doresc liniște, relaxare, să învăț lucruri noi, să călatoresc, să creez!
      La mulți ani, 2018!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...