marți, 17 martie 2020

Jurnal de carantină Covid 19 - școala online

Episodul 1, Școala online, se instalează aplicațiile

Stăm acasă,  nu-i vacanță! Nu-i vacanță! Stăm acasă! Nu mergem la școală,  dar nu e vacanță! Repet zilnic,  atât pentru mine cât și pentru băieți,  care s-au văzut liberi.....până la ușa de la intrare.
Curg emailurile,  notificarile,  faxurile,  comunicatele: școala se mută online.
Se fac adrese de email, grupuri,  se încearcă toate aplicațiile posibile și imposibile.
Imi fac un plan de bătaie și trimit mesaje. De la unii primesc feedback,  de la alții....zici ca am trimis mesajul naufragiatului ( oare îl primește cineva)?
Băieții primesc primele teme, pe toate rețelele posibile. Nu apuc sa il anunț pe unul, ca vin și pentru celălalt.
Dragoș trage prima concluzie: râdem,  glumim,  dar trebuie să ne apucăm de teme, nu-i vacanță,  David!

Si se apucă....Si fac pauză și iar se apucă și iar îi găsesc în pauză....Si apar și termenele: până...să trimiteți o poză cu tema,  că,  nu-i așa " o poză valorează cât  o mie de cuvinte "
Se face convocarea și pentru ora online. Au, vai...n-am memorie,  șterge! Pune tableta! Facem o probă....fug să îmi schimb tricoul! Vezi ca ai ciocolată pe gură! Din izolați într-un apartament,  ne izolam în living. Gesy plânge în fața ușii închise. David o ia cu el la oră!
Nu-i bine mama, se văd cutiile de pe dulap. Întoarcem biroul, tragem cortina ca la cinema! 1,2, 3 ...acțiune, motor....am primit linkul! Start! Baaa, ia mă pe ăla, ha, ha....microfonie! Dna profesoară taie microfonul, încep să își scrie pe chat. Imi vine sa râd, dar trag ușor ușa și devin Anisie. Mai ciulesc și eu urechea la ora online! Sa faci mate online, e super tare! Corectăm tema de la pagina 95! Dar, dna nu am avut de la 95, ba da, de la 95! Vaaai!
Între timp spăl vase pe mute, Dragoș se ceartă cu ta-su, dar nu reușesc chiar pe mute. Bine ca nu e live! Apare David: m-a scos! Cine, de unde, nu mai poti intra? Aplicația! Dar ne vedem mâine pe zoom! Mă ia cu palpitatii!
Între timp mai apare și un proiect " o căsuță pentru pisică ". Asta cred ca e pentru izolare, dar a noastră nu a iesit niciodată afară :))))

Va urma....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...