miercuri, 25 iunie 2014

Ca tot e la moda razganditul

       Parca cu invidie ii privesc dimineata cum in 5 minute sunt gata. Cum dusul de dimineata ii revigoreaza si sunt fresch, cum camasa si pantalonii se potrivesc fara cusur, fara sa trezeasca mii de dileme in suflet.....
Daca ma imbrac cu fusta, neaparat trebuie sa iau tocuri. Si orele de stat in picioare si mersul pe jos te fac sa gandesti la sfarsitul zilei, sigur ispasesti o serie de pacate aici pe pamant, cand fiecare pas e parca mai departe de casa si pantofii parca nu mai sunt ai tai.
         Nu cred ca-si imagineaza vreunul cu ce sacrificii se obtin buclele (cu miros de par ars de la placa - o tehnica mai noua- sau dormitul in fund, cu moatele in cap sau bigudiuri, in vremurile demult apuse)
Stiu ca femeile devin demne de scene hilare in dorinta de a fi "atragatoare".....da atrag priviri de mila, cand le vezi pe unele cocotate pe platforme si nu pot sa-si tina echilibrul sau coafate ca nasa mare, ziua in amiaza mare.
         Si mai am o dilema: de ce iesi din casa nemachiata (te-a vazut lumea pe strada, te-ai intalnit cu colegii) si incepand cu ora a 2 a, dupa ce  ti-ai baut cafeaua, incepi sa te machiezi, pe sub banca, ca la pauza mare sa fii gata aranjata?
          Una peste alta nu-i corect ca noi sa avem nopti albe: cum sa o mai scoatem la capat cu dietele, cu culoarea parului, cu lungimea lui, sa fie cret sau drept si ei "un tuns ca de obicei".
Pentru ca intotdeauna am jonglat cu lungimea parului azi am vrut sa ma tund, dar fetele nu au fost acolo, asa ca maine nu mai sunt sigura ca mai vreau par scurt :) Am avut toate lungimile de par posibile si de fiecare data m-am simtit bine in pielea mea. Cand constat ca elasticele de par s-au inmultit peste masura sau clemele sunt prin toata casa, de obicei ma tund scurt :)
          Si totusi m-a tinut pana azi (26.06) dorinta de a mai tunde, nu la fel ca in poza pe care am atasat-o ieri, azi mi s-a parut prea scurt asa ca am dus ca model asta:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...