marți, 10 iunie 2014

Hainele

    Am inteles ca barbatilor nu le place sa mearga la cumparaturi pentru haine, pantofi, ca li se pare absurd sa probeze 3 perechi, cand cumpara doar una....in fine am trecut si peste asta si am invatat sa fac cumparaturile asa: eu dau cateva raite pe la magazine, ochesc niste produse si pe ei  ii duc la punct ochit, punct lovit, nu cumva sa-i treaca apele si sa-si strice machiajul proband mai multe tinute.
   Dar mai au un fix: trecerea de la un sezon la altul (au un stil de a se indragosti de anumite tinute, nu toti, dar mai mult de jumatate din numarul barbatilor pe care ii cunosc fac cate o obsesie pentru o haina.

 Dragos s-a indragosit de un trening pe care l-a botezat Nicu (avea un baiat care canta la chitara desenat pe el). L-a purtat pe Nicu, vreo 2 ani la rand, pentru ca nici nu creste repede, incat sa iasa rapid dintr-o masura. L-am spalat pe Nicu de nu se mai vedea.....si ce credeti ca Nicu se mai si rupe in genunchi, ca doar mai si cadem.
Se instaleaza depresia: ce va mai purta el de acum inainte la sport.....noroc de la Dzeu ca gasesc o pereche de pantaloni tot maro si ii botezam varul lui Nicu :)  si uite asa familia extinsa ia nastere in garderoba lui Dragos.

     Vine luna iunie, cu canicula, mai repede decat ne asteptam si dimineata incepem acealasi circ, cu ce se va imbraca. Ii propun pantalonul de la uniforma, ca e subtire cu toate ca-i negru si o camasa cu maneca scurta, dar albastra. Nu-i bine, o vrea pe aia alba! Dupa ce reusesc sa-l conving sa se imbrace cu camasa albastra, cravata si vesta......" Mama azi e marti si am sport!" Am crezut ca lesin......OK. Hai pantaloni scurti tricou, vesta si cravata.......Nu-i bine, cu pantalonii scurti, ii va fi frig, va cadea si se va juli......Afara fiind vreo 24 grade la 8 dimineata!

Am iesit din camera lasandu-l sa-si aleaga singur ce vrea indiferent de grosime, de culoare, de lungime, dar tot la mine a venit sa-mi spuna ca se va imbraca cu ceea ce i-am propus eu.....


Imi vin acum in minte replici celebre ale barbatilor din anturajul meu legate de haine "Ce bun imi era unchiul John, dar l-ai aruncat" "Ce bine de Stefanel ca el nu se streseaza cu ce sa se imbrace in fiecare zi la scoala", "Am avut o camasa albastra si n-o mai gasesc, stii ca este singura care-mi place"......imi mai amintesc eu si le consemnez :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Februarie...

  E iarnă,  un amestec de toamnă târzie cu zile mohorâte,  cu ploi ba mocănești, ba torențiale. Cu zile ce par ușor a se lungi, cu haine mul...